Pred nama su blagdani koje očekujemo mjesecima. Čak ni iskrenim vjernicima ne smeta pretjerani kičeraj i komercijalizam Božića. Zagledani u lampice i jaslice još uvijek vide puno dublji smisao u priči o Kristovom rođenju koji im daje dodatnu snagu za život. Ostali su se zarazili modernim Božićem. Deca se tradicionalno najviše raduju poklonima, odrasli slobodnim danima, šarenim ukrasima, druženju s najmilijima i finoj klopici.
Gingerbread house najpoznatiji je američki božićni kolač. Ta američka verzija kućice Ivice i Marice napravljena je od keksa s okusom đumbira, ukrašena bombonima, marshmallowima i želeima. Ako želite izraditi jestivu slikovnicu s kućicom od medenjaka, na pravom mjestu. Neka vam izrada ove kućice bude obiteljska zabava!
Pod medijima podrazumijevamo novine, magazine, radio i televizijske stanice, te internet. Utjecaj medija na formiranje stavova kod djece nije nimalo beznačajan. Mediji su na trećem mjestu kao izvori učenja nasilja, odmah iza porodice i društvenog okruženja. Djeca su od najranije dobi izložena djelovanju nasilja u medijima. Danas televizija dominira životom djece, kako u gradskim, tako i seoskim sredinama. Pored televizije, djeca rano dolaze i u kontakt sa kompjuterima, pa su dosta i u kontaktu sa internetom i informacijama koje na njemu mogu dobiti.
Svi već znate, kolinje je veliki događaj koji se u bivšoj Jugi koji organizirao za Dan republike, 29. novembra. Nekada je to bio neradni dan koji se povezivao s kojim danom bolovanja kako bi se dobilo dovoljno vremena za idealno kolinje - s puno prijatelja, zabave i rakije. Ako vaša obitelj nije imala kolinje, vjerojatno ste imali prijatelje i rođake koji su vas pozvali na taj događaj.
Stranica 1 od 2